اسرار قالیشویی(قسمت دوم)
نوشته شده توسط : adibcarpet

اسرار قالیشویی(قسمت دوم)

در ادامه مقاله قبل،در این مطلب میخواهیم به دیگر ترفندهای از بین بردن لکه ها اشاره کنیم تا با خواندن تمام قسمتهای این سری مقالات بتوانید 90درصد لکه هارا خود در منزل قالیشویی کرده و از بین ببرید.

نجات یافتن از شر لکه ها با هیدروژن پراکسید

زمانی که لکه خون روی فرش یا لباس میریزد چگونه به سرعت این لکه ها را پاک کنیم؟

هیدروژن پراکسید با سرعتی باورنکردنی لکه ی خون را ازبین خواهد برد. ابتدا لکه ی خون را با آب سرد و موادشوینده خیس کرده  و این ترکیب را دقیقا در محدوده ی لکه بریزید و سپس پودر هیدروژن پراکسید را روی آن بریزید و کاملا شستشو دهید.

carpet-clean-اسرار-قالیشویی

ترفند پاک کردن اثرات ادرار و آلودگیهای حیوانات خانگی

برخی از حیوانات خانگی که آموزش هم دیده باشند بار هم ممکن است آلودگیهایی روی فرش ایجاد کنند ، چگونه این کثیفی ها را پاک کنیم؟

پاک کننده های آلی بسیار مناسب هستند برای برطرف کردن لکه ی ادرار حیوانات به انتخاب خود یکی از پاک کننده های آلی را به پارچه آغشته کرده و لکه ها را شستشو دهید.(از پاک کنند های آلی جهت از بین بردن لکه های قهوه و چای نیز میتوان استفاده نمود.)

carpet-clean-اسرار-قالیشویی

لکه های رنگی را با صابون بشویید

اگر کودکی در منزل داشته باشید احتمالا اتفاق افتاده است که در حال خوردن آب نبات چوبی است و تکه هایی از آن روی فرش ریخته و مالیده میشود و ایجاد لکه میکند.

نگران نباشید، ابتدا با استفاده از لبه ی نرم چاقو هر آنچه میشود از لکه بردارید و سپس ترکیب آب و صابون درست کرده و به اسفنجی آغشته کنید و به راحتی لکه ها را شستشو دهید.

carpet-clean-اسرار-قالیشویی

حذف همیشگی لکه های سمج با بخار

اگر لکه ای روی فرش ایجاد شده است و به هیچ طریقی پاک نمیشود میتوانید به راحتی با استفاده از بخارشوی آنهارا کاملا از بین ببرید.

بسیاری از افراد از این امر اطلاع ندارند که بخار(بخار بخارشوی،بخار اتو و یا به هر طریقی بخاری موثر ایجاد کنید.) به دلیل خاصیت گازی که دارد به بافت فرش ،لباس نفوذ کرده و لکه را کاملا از بین میبرد.(معمولا لکه هایی که از بین نمیروند در بافت فرش یا لباس نفوذ میکنند.)

 

"واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب"

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران





:: برچسب‌ها: قالیشویی, قالی شویی, اعلاشویی ,قالیشویی آنلاین, شستشوی فرش, شستشوی مبل ,خشکشویی مبلمان, اعلاشویی ,قالیشویی کرج ,اسرار-شستشوی-فرش,ترفندهای-قالیشویی,پاک-کردن-لکه-ادرار,حذف-لکه های-سمج,بخارشوی ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: